GENIALNE ROZWIAZANIE DLA CIEBIE ZOBACZ JAKIE APLIKACJE INTERNETOWE STWORZYLIŚMY

PRZYKŁADY APLIKACJI

Vela Aplikacje to aplikacje internetowe wykonujące konkretne zadania biznesowe. Działają w przeglądarce i z pewnością znajdą wspólny język z Twoją bazą danych czy też programem księgowym.



VelaMS

Bądź szefem w pełnym tego słowa znaczeniu! VelaMS to aplikacja stworzenia na potrzeby zarządzania pracownikami zajmującymi się szeroko rozumianym serwisem sprzętów.

  1. Stwórz bazę klientów i swobodnie ich dodawaj. o nikim nie zapomnisz!
  2. Zaawansowana przeglądarka z funkcją autouzupełniania pozwala na wyszukiwanie po wszystkich dowolnych danych (adres, miasto, personalia, wykorzystany sprzęt). Nikogo nie przeoczysz.
  3. Znajdź swojego klienta szybciej i bardziej intuicyjnie! Funkcja GPS pozwala na wskazanie lokalizacji klienta na mapie.
  4. Ludzka pamięć bywa zdradliwa… Dostawaj powiadomienia za każdym razem gdy jest coś do zrobienia. Z kolei opcja przypomnień pozwala wysłać do klienta przypomnienie według zdefiniowanego szablonu za pomocą maila lub SMSa (integracja z SMSAPI) np. o zbliżającym się przeglądzie gwarancyjnym urządzenia.
  5. Edycja informacji to bułka z masłem!
  6. Skuteczna komunikacja to klucz do dobrej współpracy — w opisie polecenia będziesz mógł dodawać komentarze(np. ''instalacja nowego piekarnika''). Osoby wykonujące zadanie będą zawsze wiedziały o co chodzi w danym zleceniu.
  7. A jeśli chodzi o serwisantów — zawsze możesz sprawdzić ich dostępność pod kątem konkretnej daty czy przedziału czasowego.
  8. Potrzebujesz kilku serwisantów do jednego zadania? Żaden problem — możesz to zaznaczyć.
  9. Kolejne zlecenia można przeglądać w menu zamówień w formie listy lub przy pomocy kalendarza. 
  10. W kalendarzu pojawia się pop-up z informacjami gdy skierujemy się na interesujące nas zdarzenie.
  11. Czy wspominaliśmy, że VelaMS działa na urządzeniach mobilnych
  12. W telefonie intuicyjność i szybkość przekazania informacji została maksymalnie zoptymalizowana — nieotwarte, nowe polecenia, pojawią się na czerwono w urządzeniu, żeby łatwo można było je wyróżnić.
  13. Oprócz wszystkich potrzebnych informacji na temat poszczególnego zlecenia jest możliwość dodania także statusu naprawy.
  14. Każdy potrzebuje czasem chwili wytchnienia. Urlopy chorobowe i wypoczynkowe również możesz wprowadzać i monitorować gdy poszukujesz dostępnego serwisanta.
  15. Sprzedawane produkty i poszczególne części serwisowe możesz swobodnie listować.
  16. A żeby zawsze był porządek ''w papierach'' — możesz sporządzać raporty i protokoły.
  17. Dodatkowo istnieje możliwość połączenia aplikacji z systemem VoiP, czyli rozwiązaniem, które zapewnia internetowe łącze telefoniczne, aby jeszcze wygodniej kontaktować się z klientami i serwisantami.

VelaGOPR

Jest to aplikacja dedykowana dla ratowników Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Dzięki niej ratownicy mogą sprawnie wprowadzać i zarządzać Kartami Wypadków, czyli raportami z wypadków jakie obowiązek mają stworzyć zgodnie z określonym standardem.

Uprawnienia dla poszczególnych użytkowników do konkretnego zakresu zarządzania aplikacją można ustalić, dzięki czemu rolę administratora (dającą na przykład możliwość dodania nowych użytkowników-ratowników) aplikacji można przydzielić tylko najbardziej zaufanym osobom.

Program lojalnościowy ''Poznaj klasztorne smaki''

Uruchomienie programu lojalnościowego jest jednym z najbardziej popularnych długoterminowych działań marketingowych służących utworzeniu i podtrzymaniu trwałych relacji z klientami. Dobrze przemyślana i sprawnie wdrożona kampania lojalnościowa pozwala na zdobycie nowych klientów, zwiększenie rozpoznawalności marki, a przede wszystkim — na zbudowanie silnej więzi ze stałymi, powracającymi klientami.

Znaczna większość programów lojalnościowych funkcjonuje w oparciu o model przyznawania punktów za zakupy a następnie wymieniania ich na promocyjne produkty i usługi ze specjalnie zredagowanego w tym celu katalogu.

Działanie właśnie tego typu zostało zainicjowane w pierwszym kwartale 2009 roku przez Benedicite J.G Opactwa Benedyktynów w Tyńcu. Firma ESC S.A. zajmowała się realizacją informatyczną całego przedsięwzięcia.


Najważniejszą częścią wdrożenia programu było stworzenie aplikacji internetowej zintegrowanej z aktualnie działającym (na bazie systemu VelaCMS) sklepem internetowym Benedicite.pl. Aplikacja miała za zadanie umożliwić z jednej strony administrowanie użytkownikami biorącymi udział w promocji, z drugiej zaś dokonywanie wymiany punktów na produkty benedyktyńskie oraz sprawdzanie ilości posiadanych punktów przez klientów.

Efektem finalnym pracy Działy Programistów jest subtelnie wkomponowany w aktualną stronę panel, do którego użytkownik może zalogować się numerem swojej karty uczestnika programu lojalnościowego. W ramach tej funkcjonalności klient może obejrzeć historię dokonanych transakcji wraz z ilością przyznanych w ramach promocji punktów a także obejrzeć ciągle aktualizowany, rozbudowany katalog produktów — w końcu również dokonać wymiany posiadanych punktów na wybrane dobra.


Najistotniejsze procesy zachodzą jednak nie w warstwie interakcji z użytkownikiem lecz w zakresie wymiany informacji pomiędzy aplikacją internetową a systemem ERP (ang. Enterprise Resource Planning) służącym do zaawansowanego zarządzania zasobami przedsiębiorstwa. System ERP używany przez Benedicite zawiera moduły służące m.in. do zarządzenia zapasami, śledzenia dostaw, zaopatrzenia, księgowości, finansów.

Aplikacja internetowa program lojalnościowy pozwala na przeprowadzenie autoryzacji karty uczestnika promocji z zewnętrznym systemem informatycznym (ERP) firmy Bilans-JR oraz komunikację z tym systemem za pomocą protokołu SOAP (Simple Object Access Protocol) w celu synchronizacji baz danych. Dzięki temu klient uzyskuje prosty, intuicyjny dostęp z poziomu znanego sobie sklepu on-line do atrakcyjnych promocji związanych z uczestnictwem w programie lojalnościowym — organizatorzy zaś mogą śledzić aktywność klienta i zarządzać zasobami przedsiębiorstwa bez konieczności korzystania z żadnych dodatkowych, drogich i skomplikowanych programów desktopowych.

Internetowa hurtownia złotej biżuterii

Internet łączy ludzi nie tylko na płaszczyźnie towarzyskiej — jest doskonałym kanałem prezentacji i sprzedaży wszelkiego rodzaju produktów. Handel zaś to nie tylko detal i sklepy internetowe. Aplikacja wykonana przez nas na potrzeby hurtowni złotej biżuterii Rodium łączy z sobą dostępność i dynamikę aplikacji internetowej z profesjonalnym, zaawansowanym mechanizmem zarządzania klientami hurtowni i ich zakupami.

Kluczowym pojęciem w tego typu projektach jest prostota, która pociąga za sobą łatwość obsługi i efektywność pracy. Podstawowym zadaniem przed jakim staneli projektanci serwisu było zamknięcie złożonej specyfiki pracy podmiotu jakim jest hurtownia w możliwie najprostszym interfejsie graficznym. Przede wszystkim dotyczyło to części aplikacji, z którą ma do czynienia klient. Struktura strony i projekt graficzny zostały skonstruowane w taki sposób aby z obsługą poradziła sobie bez kłopotu osoba, która ma po raz pierwszy do czynienia z tego rodzaju programem. Layout jest prosty i przejrzysty, użyte znaki graficzne i ikony jednoznaczne. Projekt całkowicie pozbawiony został elementów, które mogłyby niepotrzebnie rozproszyć użytkownika bądź spowodować jego zagubienie.


Równie istotnym elementem było przedstawienie konkretnych produktów proponowanych przez hurtownię klientom. Wysokiej rozdzielczości fotografie automatycznie pobierane i przetwarzane z bazy danych Rodium pozwalają klientom na zapoznanie się z detalami wykonania poszczególnych przedmiotów. Strona produktu zawiera również zestaw szczegółowych informacji na temat stanu magazynowego, wagi, próby a także sugerowanej ceny detalicznej.

Zainteresowane osoby mogą również poszukać sklepu we własnej okolicy albo zalogować się do systemu w celu złożenia zamówienia.


Osobną uwagę należy zwrócić na pracę systemu po stronie administratora — posiadającego odpowiednie uprawnienia użytkownika z firmy Rodium. Dostaje on do rąk wygone narzędzie pozwalające na dokonywanie aktualizacji asortymentu, edytowanie jego właściwości, zmianę fotografii itp. Najistotniejszy jest fakt, że większość zadań wykonywanch jest przez system automatycznie — poprzez import z firmowej bazy danych. Poprawki jakich musi dokonać administrator mają zwykle charakter kosmetyczny. Tak naprawdę internetowa hurtownia stworzona dla firmy Rodium jest zasadniczo systemem bezobsługowym korzystającym z oprogramowania i baz danych, które firma Rodium miała już od dawna w użyciu. Dzięki temu największy hurtownik złota w Polsce zyskał kolejne narzędzie marketingowe z minimalizując jednocześnie nakład pracy ze swojej strony.


Świat dedykowanych aplikacji internetowych jest dostępny dla każdej firmy, która chciałaby rozpocząć swoją działalność w wirtualnym świecie rzeczywistych możliwości jaki stanowi cyberprzestrzeń. Dzisiejsze technologie webowe pozwalają na współpracę stron internetowych z niemal każdym rodzajem oprogramowania biurowego, multimedialnego czy sprzedażowego.

Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy. Sieć jest przestrzenią niezliczonych możliwości, które czekają aby je wykorzystać.

Księgowanie opłat studenckich

Powszechny dostęp do bankowości elektronicznej oznacza nie tylko olbrzymią wygodę dla posiadaczy kont indywidualnych, ale również dla klientów korporacyjnych. Co jednak w sytuacji, gdy w celu odnalezienia numeru konta, na które wpłynęły środki, trzeba przeszukać kilkanaście papierowych teczek?

Z pomocą przychodzi dedykowane oprogramowanie. Księgowanie opłat studenckich odbywa się według poniższego schematu:

Gdy student dokonał już wpłaty pieniędzy na konto i została ona zaksięgowana przez bank, do systemu VelaKSA wpływa o tym informacja. Transmisja danych o wysokości wpłat, tytułach przelewów oraz numerach kont, na które wpłat dokonano, odbywa się za pomocą szyfrowanego, bezpiecznego połączenia. Po rozkodowaniu danych, zostają one wprowadzone do systemu i automatycznie zaksięgowane jako wpłata pochodząca od konkretnego studenta.

Rezerwacja pracowników na projekty

Duże przedsięwzięcia, takie jak wysłanie 400 pracowników na wielomiesięczny projekt, wymaga odpowiednich narzędzi. Moduł Rezerwacji Pracowników ułatwia zarządzanie projektami nie zależnie od ich skali i złożoności.

Karty pracowników

Pełna wiedza o kwalifikacjach i doświadczeniu pracownika, pozwala wybrać najlepszych specjalistów do wykonania zadania. Aplikacja internetowa udostępnia aktualne informacje o:

  • historycznych projektach,
  • uprawnieniach poszczególnych pracowników,
  • odbytych kursach,
  • sumarycznych kwalifikacjach.

Informacje te prezentowane są przy pomocy przyjaznego i łatwego do zarządzania interfejsu.

Łatwe zarządzanie czasem pracy

Odpowiedzialne planowanie czasu pracy i obsada stanowisk, są łatwiejsze, jeśli mamy dostęp do bazy wiedzy o pracownikach. Osoby decydujące o obsadzie mają pełne dane o tym, kto, gdzie i kiedy może się udać

Etapy wyjazdów

Każdy wyjazd ekip technologicznych może być podzielony na odpowiednie etapy, by maksymalnie wykorzystać czas i umiejętności osób zatrudnionych. Dostęp do szczegółowych informacji na temat etapu wyjazdu ułatwia odpowiednie przygotowanie linii technologicznych w zadanym przedziale czasowym.


Kontrola czasu nieobecności w pracy

Każdy pracodawca ma świadomość, że zbyt późno docierająca bądź niekompletna informacja o np. o chorobie pracownika może być brzemienna w skutkach — zwłaszcza jeśli w porę nie uda wyznaczyć się jego zastępcy do wybranego zadania.

Aplikacja internetowa w akcji

Zadaniem modułu Przerw i Nieobecności jest dostarczanie aktualnej informacji o przeszłych, obecnych i planowanych urlopach pracowników, możliwość ich wprowadzania do systemu z poziomu strony WWW przez osoby uprawnione oraz dostarczanie dodatkowych narzędzi, takich jak generator podań o urlop, kart czasu pracy itp.

Uprawniona osoba po uwierzytelniu, ma możliwość obejrzenia listy pracowników podległych jej w wybranym okresie (miesiąc i rok). Aplikacje internetowe, jak widać poniżej, nie muszą różnić się w żaden sposób od oprogramowania, którego Państwa pracownicy używają i do którego są przyzwyczajeni.

Wskazanie pracownika powoduje wyświetlenie listy jego urlopów, wraz z możliwością dodania bądź zaplanowania nowego. Z danych już istniejących można wygenerować raport przerw i nieobecności wybranej grupy pracowników, obejmujący wskazany przedział czasu. Program stara się na bieżąco podpowiadać użytkownikowi istotne informacje.

Możliwość wprowadzania i wczytywania informacji o godzinach nadliczbowych, wymiarach urlopów, generowania kart czasu pracy w formacie Excel to tylko jedne z wielu funkcjonalności modułu.

Wszystkie prezentowane powyżej dane mają charakter przykładowy.


1000 osób w 12 krajach

Geofizyka Kraków to blisko 50 lat doświadczenia w badaniach geofizycznych w kraju i zagranicą. Specjaliści Geofizyki pracują w wielu krajach, w różnych klimatach i strefach kulturowych. Zdobywali doświadczenie w niezwykle trudnych warunkach terenowych: od wiecznej zmarzliny na Jamale po górzyste pustynie w Pakistanie.


Generator umów o pracę

Moduł umów umożliwia zawarcie nowej umowy o pracę, bądź też aneksu do umowy istniejącej. Pozwala on oszczędzić cenny czas, ponieważ wykonuje jednocześnie dwa zadania:

  1. Generuje wydruk w postaci pliku PDF z treścią umowy oraz załącznikami (na przykład do Urzędu Skarbowego, ZUS), w odpowiedniej ilości kopii, który podpisuje nowo zatrudniany pracownik;
  2. Przesyła wprowadzone przez osobę zatrudniającą dane do systemu ERP firmy Bilans-JR, przez co zatrudniana osoba od razu staje się «widoczna» w module kadrowo-płacowym oprogramowania księgowego.

Aplikacja internetowa w akcji

Po uwierzytelnieniu i wybraniu modułu umów, użytkownik otrzymuje listę zawartych umów i możliwość ich obejrzenia. Następnie może utworzyć nową umowę lub szablon umowy. Proces tworzenia umowy (bądź szablonu) polega na wypełnieniu przez pracownika szeregu pól.

Aplikacja stara się maksymalnie wspomóc pracownika tworzącego nową umowę za pomocą systemu szablonów, poodpowiedzi, pozwalając na import danych pracowników, którzy byli już zatrudniani oraz algorytmów sprawdzających poprawność wprowadzanych danych.

Gdy umowa jest gotowa, dane z formularza spływają do systemu ERP, gdzie ich przetworzeniem zajmuje się już moduł kadrowo-płacowy. Pracownik natomiast otrzymuje wydruk wprost do rąk; wystarczy podpisać i… właśnie zostaliśmy nowym pracownikiem!

Wszystkie prezentowane powyżej dane mają charakter przykładowy.


1000 osób w 12 krajach

Geofizyka Kraków to blisko 50 lat doświadczenia w badaniach geofizycznych w kraju i zagranicą. Specjaliści Geofizyki pracują w wielu krajach, w różnych klimatach i strefach kulturowych. Zdobywali doświadczenie w niezwykle trudnych warunkach terenowych: od wiecznej zmarzliny na Jamale po górzyste pustynie w Pakistanie.

WebiR— Przeglądarka danych statystycznych

Aplikacja prezentuje wyniki badań przeprowadzonych na grupie 100 000 osób niepełnosprawnych. Stanowi cenne źródło wiedzy dla administracji publicznej i dziennikarzy oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką niepełnosprawności w Polsce. WebiR pozwala w łatwy sposób zwizualizować w postaci wykresów dane pozyskane w badaniu.

Aplikacja jest Wolnym i Otwartym Oprogramowaniem, może więc być modyfikowana i instalowana na innych stronach internetowych. Może być również używana do przetwarzania innych danych statystycznych wyrażonych w postaci skryptów języka R.

Nazwa WebiR jest połączeniem ''Web'' oraz ''R'' i oznacza Webowy interfejs do danych statystyczny wyrażonych w postaci struktur języka R.

Wykresy powiedzą ci więcej

Dane statystyczne zostały zgromadzone w ramach ''Ogólnopolskiego badania sytuacji, potrzeb i możliwości osób niepełnosprawnych''. Przeznaczone w pierwszym momencie tylko dla administracji publicznej, zostały opublikowane i przedstawione w postaci wizualnej na stronie webir.swps.edu.pl dla wszystkich osób, które mogłyby one zainteresować.

Konstruowanie nawet skomplikowanych analiz jest łatwe. Na podstawie zmiennych aplikacja generuje różne rodzaje wykresów, które pomagają zrozumieć i analizować przetwarzane informacje.

Open Source i Wolne Oprogramowanie

Kod źródłowy Webir będzie udostępniony na licencji New BSD. Będzie zatem należał do grupy Wolnego Oprogramowania, ponieważ każdy jego użytkownik może:

  • uruchamiać program w dowolnym celu
  • analizować działanie programu i dostosowywać go do swoich potrzeb
  • rozpowszechniać kopie programu
  • udoskonalać program i publicznie rozpowszechniać udoskonalenia, dzięki czemu może z nich skorzystać cała społeczność.

Strona projektu: webir.swps.edu.pl



CRM— Customer Relationship Management

Sprawne zarządzanie komunikacją z klientami to cecha dojrzałych firm, które dbają o swoich klientów. System CRM gromadzi dane o klientach, kontaktach z nimi, przez co pozwala na wytworzenie nowej relacji klient-firma.

System CRM działający jako aplikacja internetowa to narzędzie doskonałe. Daje możliwość dostępu do danych z dowolnego komputera, za pomocą przeglądarki internetowej, przez co dostęp do nich jest łatwy i szybki.

Budowa i optymalizacja oferty dla klientów jest możliwa wyłącznie, kiedy mamy do dyspozycji precyzyjne informacje.

Wszyscy klienci w jednym miejscu

Baza danych o klientach, często gromadzona przez długie lata, to podstawa każdej firmy. Jednak sama baza danych, bez interfejsu pozwalającego sprawnie zarządzać danymi, jest bezużyteczna. Kluczowa jest możliwość łatwego wglądu, edycji i dostępność informacji, dla wszystkich uprawnionych osób.

Adresy, osoby, notatki, mailing

CRM to zestaw narzędzi pozwalających prowadzić skuteczny dialog z klientami oraz utrzymywać z nimi stałe relacje. Przyjazny interfejs aplikacji sprawia, że gromadzenie i obsługa bardzo dużych zbiorów informacji jest łatwa i intuicyjna. System CRM stworzony jako aplikacja internetowa, to dodatkowy atut dla osób pracujących zdalnie. Możliwe jest wejście do systemu przy pomocy dowolnego komputera, z dowolnego miejsca na ziemi.

Benedyktyński Instytut Kultury

Instytut działa w Opactwie Benedyktyńskim w Tyńcu koło Krakowa. W zabytkowych wnętrzach klasztornych organizuje wydarzenia o charakterze kulturalnym, edukacyjnym i rekolekcyjnym.

Jednym z autorskich pomysłów Instytutu jest Antysylwester, czyli alternatywny sposób na przywitanie nowego roku w atmosferze zakonnej ciszy.

Zarządzanie salami — Rezerwacje

Sprawne zarządzanie zasobami w centrach konferencyjnych i hotelach ma kluczowe znaczenie dla ich funkcjonowania. Aplikacja działająca w przeglądarce internetowej umożliwia monitorowanie dostępności zasobów (sal, pomieszczeń, sprzętu) tak, by ich wykorzystanie było optymalne. Łatwe gromadzenie i przeglądanie informacji o zajętości sal pomaga podejmować dobre decyzje.

Przy użyciu aplikacji Zarządzanie salami — Rezerwacje można:

  • w szybki i wygodny sposób dodawać i edytować rezerwacje,
  • sprawdzać dostępności sal i innych zasobów.

Kalendarz

Najważniejszą zaletą aplikacji jest wygodny i przejrzysty interfejs w formie kalendarza, w którym prezentowane są zapisane rezerwacje. Pozwala on na dodanie nowej rezerwacji przy pomocy jednego kliknięcia bądź metodą przeciągnij i upuść (drag&drop). Dostępne funkcje (dodawanie, edycja, usuwanie rezerwacji) zależą od poziomu uprawnień zalogowanego użytkownika.

Użytkownicy i uprawnienia

Przy pomocy aplikacji Zarządzanie salami — Rezerwacje można również w wygodny sposób zarządzać danymi użytkowników oraz poziomem ich uprawnień. Gradacja uprawnień ma szczególe znaczenie w przypadku większych obiektów, kiedy zarządzaniem zajmuje się nie jedna, ale wiele osób.

Historia zmian

W sytuacji kiedy zarządzaniem salami w danym obiekcie zajmuje się wiele osób, istotną informacją jest kto i kiedy dokonał rezerwacji. Łatwo w ten sposób konsultować zmiany terminów rezerwacji i dokonywać przesunięć.

Tej aplikacji używa Benedyktyński Instytut Kultury

Instytut działa w Opactwie Benedyktyńskim w Tyńcu koło Krakowa. W zabytkowych wnętrzach klasztornych organizuje wydarzenia o charakterze kulturalnym, edukacyjnym i rekolekcyjnym.

Jednym z autorskich pomysłów Instytutu jest Antysylwester, czyli alternatywny sposób na przywitanie nowego roku w atmosferze zakonnej ciszy.

BIP którym możesz się chwalić

Biuletyn informacji publicznej to miejsce, gdzie dochodzi do pierwszych kontaktów przedsiębiorców z miastem, gminą czy też instytucją. Jest on wizytówką, która decyduje o tym czy pierwsze wrażenie będzie pozytywne. Pokaż swój BIP każdemu. Bez skrępowania.

Łatwo dostępne informacje dla ludzi i wyszukiwarek

Dobrze zbudowana witryna Bipu oznacza szybki dostęp do najważniejszych informacji. Jeśli posiadasz atrakcyjne miejsca inwestycyjne, a ich opis nie jest łatwy do znalezienia na stronie internetowej, oznacza to że jest ona nieskuteczna. Łatwo dostępne informacje w Bipie to mniejsze obciążenie urzędu, mniej niepotrzebnych telefonów w tej samej sprawie.


Dobrze zbudowany Biuletyn informacji publicznej to także skuteczne pozycjonowanie jego treści w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Strona przyjazna dla robotów Google sprawia, że twoja witryna, po wpisaniu odpowiednich fraz, znajdzie się w czołówce wyników wyszukiwania.

Przyjemna i skuteczna praca z nowoczesną aplikacją

Szybka i łatwa aktualizacja Bipu możliwa jest dzięki nowoczesnym technologiom. Rezygnacja z panelu administracyjnego na rzecz edycji treści w miejscu gdzie zobaczy ją internauta, to duża zmiana. Zalogowany redaktor Bipu pracuje bezpośrednio na stronie, którą w momencie publikacji treści zobaczą internauci.

Uproszczona publikacja dokumentów

Zalogowany redaktor Bipu w treści strony widzi dodatkowe przyciski i narzędzia, których może użyć do stworzenia nowych treści lub edycji już istniejących. Wygodne i czytelne przyciski nie pozostawiają wątpliwości do czego służą. Nie ma tutaj miejsca na niespodzianki.


Publikacja nowego dokumentu, uproszczona do niezbędnych czynności, to zaledwie kilka łatwych kroków. Każdy z nich, co kilka chwil, zapisywany jest w «kopiach roboczych». Dzięki temu praca redaktora już nigdy nie pójdzie na marne. Nawet nagły brak prądu czy zerwane połączenie internetowe nie spowodują utraty treści.

Edycja treści wprost na stronie (bez panelu)

Po co tracić czas na edycję dokumentów w panelu zarządzania i ich podglądanie na stronie, skoro można je edytować bezpośrednio w widoku strony. Edycja bez panelu znacznie ułatwia i przyspiesza prace redaktorów. Widzą oni edytowane dokumenty dokładnie tak samo jak zobaczą je internauci. Kliknij miejsce, w którym chcesz pisać i pisz od razu!

Graficzny edytor treści (WYSIWYG) pojawia się tylko wtedy kiedy jest potrzebny, a dobrze skonstruowane szablony treści sprawiają, że redaktorzy nie muszą się zastanawiać co i gdzie kliknąć, aby wprowadzić tytuł dokumentu czy jego skróconą treść.

Wgraj wiele załączników na raz (drag&drop)

Dokumenty publikowane w Biuletynie informacji publicznej dołączone mają zazwyczaj kilka do kilkunastu załączników. Pliki .pdf czy .doc, często dużych rozmiarów. Możliwość hurtowego wgrywania załączników znacznie ułatwia tworzenie treści. Zapewnia również stabilność działania biuletynu, gdyż nawet nagły brak internetu przy wgrywaniu 9 załącznika z 10, nie spowoduje utraty poprzednich.

Szybka edycja nazwy załączników po ich wgraniu na serwer, możliwość dodania opisu, a także zmiana ich kolejności metodą ''przeciągnij i upuść'' (drag&drop).

Automatyczna historia dokumentów

Pełne i automatyczne wersjonowanie dokumentów to duże ułatwienie dla redaktorów, ale także dla czytelników. Kiedy zmieniona zostanie treść dokumentu lub dodany zostanie nowy załącznik, automatycznie tworzy się nowa wersja dokumentu. Informacje o zmianach w dokumentach pojawiają się na stronie głównej. Kiedy więc w Bipie zostaną umieszczone nowe ważne informacje, będą one widoczne od razu na stronie głównej co z pewnością docenią osoby przeglądające biuletyn.

Porównując kolejne wersje dokumentu łatwo zauważyć jakie zmiany zostały wprowadzone i przez kogo oraz kiedy to nastąpiło


Więcej na dedykowanej stronie produktu: http://www.dobrybip.pl

E-learning— nauka i testy przez Internet

Ogromne możliwości Internetu warto wykorzystać w edukacji. Aplikacja internetowa już nie tylko wspomaga naukę, ale w doskonały sposób przejmuje takie zadania jak weryfikacja wiedzy. Raz stworzone materiały e-learningowe mogą być udostępniane nieograniczonej liczbie osób 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Studenci sami decydują o tym kiedy maja czas na naukę.

Przejrzysty interfejs

Zarówno z punktu widzenia administratora jak i studenta interfejs aplikacji E-learning nie wymaga instrukcji. Wszystko jest na swoim miejscu. Administrator w łatwy sposób tworzy grupy, przypisuje uczestników, dostępne moduły edukacyjne i odpowiedzialnych za nie nauczycieli.

Ćwiczenia i testy

Wprowadzanie ćwiczeń jest wyjątkowo łatwe i szybkie. Dzięki temu, że każde z ćwiczeń ma precyzyjnie zdefiniowane potrzeby, interfejs pozwala je zrealizować przy minimalnym nakładzie pracy.

Uzupełnianie

W tym ćwiczeniu studenci muszą dopasować zdefinowane słowa lub frazy do pustych miejsc w tekście. Przypisanie odbywa się za pomocą mechanizmu ''przeciągnij i upuść'' (drag&drop). Tworzenie takiego ćwiczenia to równie łatwe zadanie. Wystarczy wkleić do edytora odpowiedni tekst i zaznaczyć wyrazy, które mają być dopasowane.

Wpisz poprawne słowo

Tworzenie takiego ćwiczenia wygląda identycznie jak w przypadku ''uzupełniania'', jednak student nie dostaje tutaj podpowiedzi jakie słowa powinien wpisać w pustych miejscach. Warto zwrócić uwagę, iż przestrzeń w tekście przewidziana na słowo jest proporcjonalna do jego długości.

Dopasowanie

To ćwiczenie polega na przeciąganiu fraz z listy po prawej stronie na ustalone miejsca pod frazami z drugiej listy. Tego mechanizmu można użyć zarówno do krótkich wyrażeń jaki i dłuższych form np. dialogów. W przypadku dłuższych ćwiczeń, które nie mieszczą się na jednym ekranie lista z elementami do przeciągania zaczyna «pływać» tak, by zawsze możliwe było przeciąganie z niej odpowiednich fraz.

Test wyboru

Pozwala na zdefiniowanie dowolnej ilości pytać oraz odpowiedzi. Tworząc test administrator zaznacza poprane odpowiedzi przy dowolnej pozycji.

Inne rodzaje ćwiczeń i testów

Oprócz powyżej opisanych rodzajów ćwiczeń w platformie e-learningowej działają mechanizmy do pisania i poprawiania zadań typu ''writing'' czy zadania do literowania (spelling). Platforma może obsługiwać również inne mechanizmy służące nauce lub weryfikacji wiedzy studentów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o innych rodzajach ćwiczeń napisz do nas lub zadzwoń.

Zarządzanie studentami i nauczycielami

Tworząc konta dla studentów i nauczycieli zostają oni o tym automatycznie poinformowani przez system. Wystarczy więc przypisać ich tylko do odpowiednich grup, aby od razu mieli dostęp do materiałów edukacyjnych i testów. Nauczyciele po zalogowaniu do sytemu od razu widzą prace typu ''writing'', które oczekują na poprawę.

Tej aplikacji używa Select Training Solutions

Firma Select Training Solutions używa aplikacji E-learning do realizacji projektu Hotele i Turystyka. Szkolenia branżowe dofinansowane z Unii Europejskiej». Za pomocą platformy studenci będą mieli dostęp do materiałów edukacyjnych oraz testów cząstkowych, a także egzaminu końcowego.

Platforma aukcyjna

Aukcje dla Biznesu— sprawdzone i opłacalne

Kiedy o opłacalności zakupu decyduje czas, sprawny i intuicyjny mechanizm aukcyjny to podstawa. Użytkownicy podejmujący decyzje o licytowaniu wartościowych przedmiotów muszą czuć się komfortowo. Mechanizmy z którymi się stykają muszą dobrze wyglądać i sprawnie działać.

Najważniejszym atutem portalu jest prezentowanie aukcji pochodzących z pewnych źródeł. Dostarczycielami ofert są banki, firmy zarządzające flotą czy firmy leasingowe przez co oferty są zawsze opatrzone wiarygodną dokumentacją tworzoną przez rzeczoznawców. Do licytacji bądź na sprzedaż wystawiane są nieruchomości (domy, mieszkania, grunty, lokale) a także samochody oraz maszyny i urządzenia.

Obserwowanie i powiadomienia

Jeśli jesteś fanem czerwonych ciężarówek z silnikiem diesla możesz użyć filtrów oraz włączyć funkcję powiadamiania. Jeśli tylko w portalu pojawi się produkt spełniający twoje kryteria dostaniesz e-mail z informacją.

Jeśli szczególnie zainteresuje Cie wyjątkowo atrakcyjna licytacja możesz obserwować jej losy podając jedynie adres e-mail. Zostaniesz poinformowany o kolejnych podbiciach oraz zakończeniu aukcji.

Intuicyjne zarządzanie treścią

Dodawanie nowych aukcji to wyjątkowo łatwe zadanie. Formularz dodawania został tak zaprojektowany, aby odwzorowywać układ i wygląd aukcji tak jak zobaczy go użytkownik platformy. Złożoność formularzy zależy w znacznym stopniu od predefiniowanych cech, które opisują dane kategorie produktowe.

Przyjazny interfejs

Sprawny przepływ informacji między administratorami a dostawcami treści stanowi o sukcesie portalu i zadowoleniu jego końcowych użytkowników.

Dzięki przyjaznemu interfejsowi użytkownicy, dostawcy i administratorzy nie mają problemów z podejmowaniem decyzji czy odnajdowaniu kluczowych przycisków.

Tej aplikacji używa firma Aurina Sp. z o.o.

Aurina w swojej platformie aukcyjnej oferuje produkty poleasingowe i powindykacyjne pochodzące z pewnych (na bank!) źródeł. Firma współpracuje z bankami, firmami leasingowymi i windykacyjnymi. Oprócz samych aukcji Aurina oferuje różne sposoby finansowania dla oferowanych nieruchomości i samochodów.


Zdalne rozdzielanie premii

Rozdzielenie premii pośród kilku pracowników to nie problem, ale kiedy na wynagrodzenie czeka 200 osób, ważny jest czas i właściwe narzędzie. Moduł premiowy automatycznie generuje formularz na podstawie danych z programu Bilans-JR. Uprawnione osoby, znając całą kwotę do rozdzielenia, mogą rozdysponować ją według zasług. Uzupełniony formularz wędruje do Działu ds. Personelu, gdzie jest kontrolowany, a następnie dane są przesyłane do oprogramowania księgowego.

Interfejs który ułatwia pracę

Dobrze zaprojektowany interfejs aplikacji pozwala szybko wykonywać zaplanowane zadania oraz usprawnia przepływ informacji między uprawnionymi osobami lub działami firmy.

Informacje o rozdzielonych premiach można łatwo wydrukować, importować lub eksportować do dokumentu Excel (wykorzystywany do obliczeń i statystyk).

Koniec z mailami i opóźnieniami

Przepływ informacji pomiędzy osobami przydzielającymi premie i Działem ds. Personelu nie podlegał sprecyzowanym regułom — najczęstszą formą wymiany takiej informacji stanowił e-mail z zabezpieczonym hasłem dokumentem, zawierającym listę pracowników i kwoty; niekiedy była to również informacja papierowa, bądź telefoniczna. Aplikacja internetowa VelaGeo rozwiązała następujące problemy:

  • dużą nieaktualność informacji (niekompletne listy pracowników bądź nieprawidłowe kwoty do podziału)
  • utrudniony przepływ i gromadzenie informacji (zawodność poczty elektroniczej, niemożność dostępu do informacji spoza siedziby firmy)
  • niebezpieczeństwo przechwycenia informacji przez osoby niepowołane (nieszyfrowana transmisja danych przez publiczną sieć)
  • opóźnienia (przestoje wynikające z mechanizmu działania poczty elektronicznej, konieczność ręcznego sporządzania arkuszy premiowych dla każdej z osób przydzielających premie i ręcznego wprowadzania informacji do systemu ERP)

Wszystkie prezentowane powyżej dane mają charakter przykładowy.


1000 osób w 12 krajach

Geofizyka Kraków to blisko 50 lat doświadczenia w badaniach geofizycznych w kraju i zagranicą. Specjaliści Geofizyki pracują w wielu krajach, w różnych klimatach i strefach kulturowych. Zdobywali doświadczenie w niezwykle trudnych warunkach terenowych: od wiecznej zmarzliny na Jamale po górzyste pustynie w Pakistanie

Raportowanie niepożądanych działań leków (ndl)

Lekarstwa ratują życie. Jednak mogą one również być bardzo niebezpieczne — wywierany przez nie wpływ na funkcjonowanie żywego organizmu może przejawiać się na sposób odmienny od przewidywanego. Takie sytuacje wymagają szybkiej reakcji.

Raportowanie i monitorowanie niepożądanych działań leków (ndl) jest w Polsce wymogiem ustawowym (sformułowanym w Ustawie o Zawodzie Lekarza, Ustawie Prawo Farmaceutyczne , Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie monitorowania bezpieczeństwa produktów leczniczych, Dyrektywie Unii Europejskiej 2001/83/EC) nałożonym m.in na wytwórców produktów leczniczych , lekarzy medycyny, stomatologii, mgr farmacji, pielęgniarki i położne.


Regulacje te umożliwiają śledzenie objawów działania leków, które nie zostały zaobserwowane w czasie testów klinicznych. Badania prowadzone przez producentów produktów leczniczych nie mogą objąć tak szerokiej liczby różnorodnych przypadków jaka staje się użytkownikami farmaceutyku po jego wprowadzeniu na rynek. Dzięki funkcjonowaniu takich instytucji jak Wydział Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych w ramach Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych możliwe jest rozpoznanie i zapobieganie sytuacjom szkodliwych skutków terapii pewnymi specyfikami.


Jednym z podstawowych sposobów ochrony pacjenta przed ndl jest obserwacja i szybkie zgłaszanie powikłań przez kompetentne w tym zakresie osoby. Działania te są standaryzowane za pomocą tzw. ''żółtej karty'' opracowanej przez Wydział Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych lub międzynarodowej karty CIOMS (Council for International Organizations of Medical Sciences — Radę Międzynarodowych Towarzystw Medycznych)

Wzory formularzy do zgłaszania ndl są załącznikiem do w/w Zarządzenia Ministra Zdrowia.

Opracowana przez Dział Programistów firmy ESC S.A. na zlecenie firmy Farma Projekt — producenta produktów leczniczych, zobowiązanego ustawowo do prowadzenia raportów ndl aplikacja internetowa umożliwia interaktywne, szybkie i intuicyjne przetwarzanie formularza karty CIOMS i zgromadzenie zawartych w nim informacji w scentralizowanej bazie danych.

Interfejs naszej aplikacji zachowuje wszystkie cechy oprogramowania należącego do rodziny VelaRIA: jest estetyczny, bezpieczny, działa szybko oraz jest renderowany z poziomu przeglądarki internetowej co znacznie ułatwia jego dostępność. Priorytetem było maksymalne skrócenie czasu wypełniania formularza przez użytkownika. Stąd: zaawansowane autowypełnianie, intuicyjne rozwijane formularze i przyjazne, jednoznaczne pola edycji.

Oferowany przez aplikację formularz do zgłaszania pojedynczych przypadków działań produktów leczniczych jest w pełni zgodny ze specyfikacją Rady Międzynarodowych Towarzystw Medycznych CIOMS (Council for International Organizations of Medical Sciences) i może być świetnym przykładem informatyzacji pracy stanowisk lekarskich, stomatologicznych, aptek a także firm zajmujących się wytwarzaniem produktów leczniczych.

Poza satysfakcją ze stworzenia kolejnej doskonale funkcjonującej aplikacji mamy nadzieję, że program ten przyczyni się do podniesienia naszego wspólnego bezpieczeństwa medycznego.

Na zdrowie!

Platforma Zakupowa Forum Współpracy Międzyzakonnej

Platforma zakupowa ma dwa oblicza. Pierwsze to nowoczesny interfejs dla kupujących. Drugie to sprawny panel zarządzania i interfejs API, umożliwiające szybkie zarządzanie dużą liczbą produktów dla firm udostępniających swoją ofertę w platformie.

(Nie)zwykły sklep internetowy

Dla klientów, platforma zakupowa jest łatwym w użyciu sklepem internetowym. Dobrze zorganizowane kategorie produktów oraz uniwersalny filtr umożliwiają kupującym szybkie tworzenie listy zamówień i ich realizację. W sposób szczególny ułatwiono tutaj kupowanie takich samych produktów przy kolejnych wizytach w platformie. W zakładce ''Moje często kupowane'' klienci mają dostęp do historii swoich zamówień, więc jeśli regularnie kupują określone produkty, ich zamawianie ogranicza się do kilku kliknięć.

Kolejne zakładki umożliwiają filtrowanie produktów i wyświetlanie tych, które ostatnio pojawiły się w platformie (Nowości), które mają obniżoną cenę (Okazje) oraz najlepiej sprzedawanych (Bestsellery).

Filtr

Dla użytkowników szukających konkretnych produktów, udostępniono mechanizm filtrujący, który zawęża listę wyświetlanych produktów każdorazowo po wpisaniu kolejnych liter. ''p'', ''pr'', ''pro'', ''pros'', ''prosz'', ''prosze'', ''proszek''.


Panel zarządzania i API

Platforma zakupowa to także zaawansowany panel zarządzania, umożliwiający szybką pracę z produktami i obsługę zamówień. Wszystkie zadania realizowane w platformie, które nie wymagają interakcji z człowiekiem, są obsługiwane automatyczne. Dostawcy udostępniający swoje produkty korzystają z mechanizmu API (ang. Application Programming Interface), który umożliwia zarządzanie produktami i zamówieniami. Taki sposób pracy platformy minimalizuje możliwość wystąpienia błędów ludzkich, a przede wszystkim gwarantuje szybkie aktualizacje produktów i informacji o zamówieniach.

Ankiety ocen pracy

Gromadzenie wiedzy o kwalifikacjach pracowników jest konieczne do sprawnego zarządzania i rozwijania korporacji. Łatwe do wypełnienia formularze internetowe pozwalają szybko gromadzić cenną wiedzę.

Optymalne wykorzystanie potencjału pracowników

Moduł ocen pracowników to cenne narzędzia dla działów kadr czy HR (human resources), a przede wszystkim osób odpowiedzialnych za tworzenie strageii rozwoju firm. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku może wiele, a gromadzone przez moduł informacje są podstawą dla odpowiedzialnych decyzji personalnych.

Proces gromadzenia informacji

Kierownicy odpowiednich szczebli, mający bezpośredni kontakt z pracownikami, raz do roku lub częściej, wypełniają formularz oceny. Aktualne dane dotyczące grupy pracowników wędrują do działu kadr, gdzie podlegają analizie, a wnioski trafiają do osób zarządzających.

Awanse i szkolenia

Dysponując pełną wiedzą można podejmować dobre decyzje. Przydzielenie pracowników do zadań to duża odpowiedzialność. Analizując kompetencje i charakterystyki pracowników zmieniające się w czasie, łatwiej jest podejmować decyzje o awansowaniu czy zmianie przydziału zadań.
Wraz z rozwojem firmy pojawiają się również nowe zadania, których rozwiązanie wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Szybka analiza zdolności i kompetencji pracowników, może skłonić firmę do organizacji szkoleń i kursów podnoszących kwalifikacje.

Wszystkie prezentowane powyżej dane mają charakter przykładowy.

1000 osób w 12 krajach

Geofizyka Kraków to blisko 50 lat doświadczenia w badaniach geofizycznych w kraju i zagranicą. Specjaliści Geofizyki pracują w wielu krajach, w różnych klimatach i strefach kulturowych. Zdobywali doświadczenie w niezwykle trudnych warunkach terenowych: od wiecznej zmarzliny na Jamale po górzyste pustynie w Pakistanie.